Onderzoeksrapport over financiële conglomeraten

Datum nieuwsfeit: 11-05-2001
Stichting Toezicht Effectenverkeer

Onderzoeksrapport over financiële conglomeraten gepubliceerd

Vandaag is een onderzoeksrapport over het risicoprofiel en de kapitaaltoereikendheid van financiële conglomeraten door de vijf opdrachtgevers, de Pensioen- & Verzekeringskamer, De Nederlandsche Bank, de Stichting Toezicht Effectenverkeer, de Nederlandse Vereniging van Banken en het Verbond van Verzekeraars, voor publicatie vrijgegeven.
Het rapport `Study on the risk profile and capital adequacy of financial conglomerats' is uitgevoerd door het consultancybureau Oliver, Wyman & Company (OWC). Op de websites van de vijf opdrachtgevers valt het rapport te raadplegen.
De resultaten van het onderzoeksrapport zullen een rol spelen bij de verdere discussie over ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen