Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

UvA: De dynamiek van stagnerend leven

Datum nieuwsfeit: 11-05-2001
Bron: Universiteit van Amsterdam
Zoek soortgelijke berichten
Universiteit van Amsterdam



UvA Agenda




Titel De dynamiek van stagnerend leren

Datum vrijdag 11-05-2001
Tijd 14:30 uur

Door Prof. dr. D.A.V. van der Leij

Er bestaan grote verschillen in de snelheid en kwaliteit waarmee basisvaardigheden als taal, lezen en sociale vaardigheden door kinderen worden geleerd. Dit kan niet alleen per basisvaardigheid, maar ook per individu verschillen. Zo hebben dyslectische leerlingen grote problemen met lezen en spelling, maar meestal niet met spreektaal of rekenen. Andere kinderen functioneren sociaal-emotioneel niet ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie