CAP Gemini Ernst & Young en MatrixOne werken samen

Datum nieuwsfeit: 11-05-2001

CAP Gemini Ernst & Young en MatrixOne werken samen aan een reeks geïntegreerde oplossingen voor handel, productie en netmarketing

- De alliantie richt zich op industriële samenwerking bij de automobiel-, luchtvaart- en geneesmiddelenindustrie, de energieproductie, nutsbedrijven en hightech-ondernemingen -
Chelmsford, Massachusetts (Verenigde Staten), 11 mei 2001 MatrixOne, Inc., eerste ontwikkelaar van Intelligent Collaborative Commerce®, en CAP Gemini Ernst & Young, wereldwijd toonaangevend leverancier van management-consulting en IT-adviesdiensten, hebben bekendgemaakt een alliantie te hebben gesloten voor het leveren van productsamenwerkings- en netmarketing-oplossingen aan een brede reeks bedrijfstakken. Netmarketing-oplossingen of op netwerken gebaseerde handelsmarkten bieden uitgebreide communicatie- en samenwerkingsmogelijkheden, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen