Politiebericht Limburg-Noord: Politie bekeurt dronkelappen

Datum nieuwsfeit: 11-05-2001

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 11-05-2001 Mediaberichten 11 mei / 17.00 uur (laatste berichten)

REGIONAAL: Politie bekeurt afgelopen week vijftien dronken bestuurders

VENLO De politie heeft tussen 4 en 11 mei in Midden- en Noord-Limburg vijftien automobilisten bekeurd voor het rijden onder invloed. Het gaat om inwoners van Tegelen, Helmond, Posterholt, Kempen (Dld), Venray, Arnhem, Lottum en Middelaar. In vijf gevallen werd het rijbewijs ingevorderd en voor één bestuurder zal bij het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen een onderzoek worden aangevraagd naar de rij-geschiktheid in verband met zijn alcoholgebruik (recidive).

HERKENBOSCH: Gewonde bij verkeersongeval

HERKENBOSCH Bij een verkeersongeval ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen