Derde CDA Mr. J.W. Beyenlezing 'Europa Immigratieland?'

Datum nieuwsfeit: 12-05-2001

12 mei: 3e Mr. J.W. Beyenlezing over Europa Immigratieland?
Locatie: Congreszaal van Slot Zeist
Tijd: 9.30 tot 13.30 uur (incl. lunch)

Programma:
09.30 uur Opening door Gert Koffeman (voorzitter Commissie Europa CDA Provinciale Afdeling Utrecht)
10.40 uur Inleiding door prof.dr. Han Entzinger (hoogleraar aan de Erasmus Universiteit van Rotterdam in migratie- en integratievraagstukken)
11.00 uur Pauze
11.20 uur Gelegenheid tot het stellen van vragen 11.40 uur Forumdiscussie onder leiding van Karla Peijs Naast de sprekers zal ook Hans van Heiningen van het Bureau XminY (zwart werk) aan deze discussie deelnemen.
12.15 uur Afsluiting door Marjolein Grool (voorzitter CDA Provinciale Afdeling Utrecht
12.30 uur Lunch-buffet

U kunt zich voor deze bijeenkomst opgeven bij het bureau van Karla Peijs, Dorpsstraat 66, 3451 BL Vleuten, tel. 030-6888556, fax. 030-6870140, e-mail (kpeijs@karlapeijs.nl)
De toegang is gratis.