Skate Event op Schiphol

Datum nieuwsfeit: 13-05-2001
Amsterdam Airport Schiphol

Schiphol Skate Event op zondag 13 mei

Op zondagmiddag 13 mei vindt op Schiphol een Skate Event plaats. Dit Schiphol Skate Event wordt georganiseerd door Schiphol Group in samenwerking met de Stichting FridayNightSkate uit Amsterdam. Behalve skatetours worden verschillende skate-activiteiten georganiseerd. Yvonne van Gennip geeft het startschot voor de skatetours.

US Airways stelt twee vliegtickets naar een willekeurige bestemming in de Verenigde Staten beschikbaar. Deze tickets worden verloot onder de deelnemers aan de skatetours. De deelname aan de skatetours en de skate-activiteiten is gratis.

Het Schiphol Skate Event vindt plaats ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen