Buhrmann rondt USOP-transactie af

Datum 14 mei 2001
Nummer 019

BUHRMANN RONDT USOP-TRANSACTIE AF

Buhrmann heeft vandaag de transactie afgerond met US Office Products Company. Het betreft de aankoop van US Office Products' distributie-activiteiten van kantoorproducten in Noord-Amerika, inclusief enkele distributie-activiteiten op het gebied van kantoormeubelen, voor een koopprijs van US$ 172 miljoen. USOP's Noordamerikaanse distributie-activiteiten op het gebied van kantoorproducten worden geïntegreerd in die van Buhrmanns dochteronderneming Corporate Express in de Verenigde Staten. De gecombineerde onderneming zal in Noord-Amerika op jaarbasis een omzet realiseren van meer dan US$ 5 miljard.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen