VEB en Versatel vergroten invloed van aandeelhouders

Datum nieuwsfeit: 14-05-2001
Bron: Vereniging van Effectenbezitters
Vereniging van Effectenbezitters

Datum: 14 mei 2001
VEB en Versatel vergroten pro-actief invloed van aandeelhouders middels nieuwe goedkeuringsprocedure voor optieregeling

De VEB en Versatel maken bekend dat zij gezamenlijk een nieuwe goedkeuringsprocedure hebben ontwikkeld voor Versatel's optieregelingen (vanaf 2002) hetgeen zal leiden tot een toenemende zichtbaarheid voor en grotere invloed van aandeelhouders. Met ingang van het optieplan van 2002 zal Versatel de eerste Nederlandse onderneming zijn die de aandeelhoudersvergadering toestemming zal vragen voor zowel de omvang als de voorwaarden van de optieregeling.

De VEB heeft recent kritiek geuit op optieregelingen in Nederland en heeft minister-president ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen