Samenwerkingsverband tussen Excite@home en Essent

Datum nieuwsfeit: 15-05-2001

Over @Home
@Home Benelux is een samenwerkingsverband van Excite@Home uit de Verenigde Staten, Essent (een fusie van energiebedrijven PNEM, MEGA-Limburg en EDON, milieubedrijven Hanze Milieu, VAM en PMG milieuservices en kabel- tv bedrijven CasTel en Palet) en de processorfabrikant Intel.

De combinatie van kennis over de Nederlandse markt bij Essent, de staat van dienst van Excite@Home en de technische expertise van Intel staan garant voor een dienst, die het Nederlandse internetlandschap ingrijpend zal veranderen. Het bedrijf onderscheidt zich van andere internet providers door het bieden van tal van speciale diensten op basis van de breedbandtechnologie. Excite@Home is een beurs genoteerd bedrijf (NASDAQ:ATHM).