Nutreco neemt pluimveeonderneming Agrovic in Spanje over

Bron: Nutreco NV
Nutreco NV

Boxmeer, 15 mei 2001
NUTRECO KONDIGT DEFINITIEVE OVERNAME AAN VAN TOONAANGEVENDE GEÏNTEGREERDE PLUIMVEEONDERNEMING AGROVIC IN SPANJE

Grootste overname voor Nutreco in Business Stream Nutreco Agriculture

Nutreco en Agrovic hebben een definitieve overeenkomst getekend voor de overname door Nutreco van Agrovic, een toonaangevende geïntegreerde pluimveeonderneming in Spanje, met eigen productie van mengvoer en premixen. De mededingingsautoriteiten in Spanje hebben een verklaring van geen bezwaar afgegeven.
Op 21 december 2000 werd een intentieverklaring aangekondigd.

De overname van Agrovic maakt van Nutreco de grootste leverancier van kwaliteitsproducten voor de Spaanse detailhandel op het gebied van pluimveeproducten met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen