Wijzigingen in de Raad van Commissarissen NedGraphics

NedGraphics Holding NV

15 mei 2001
Wijzigingen in de Raad van Commissarissen NedGraphics

NedGraphics Holding N.V. (NedGraphics) maakt bekend dat haar Raad van Commissarissen zich per heden terugtrekt vanwege een verschil in inzicht over het te voeren beleid tussen de Raad van Commissarissen en grootaandeelhouders.

Hierop heeft de voltallige Raad van Commissarissen, bestaande uit de heer R.F. Hoogstraten, de heer P. Schröder en de heer A. Reinders, besloten hun posities beschikbaar te stellen. De geplande buitengewone aandeelhoudersvergadering van 23 mei aanstaande zal worden verdaagd naar medio juni 2001. Tijdens deze buitengewone aandeelhoudersvergadering zullen nieuwe commissarissen ter benoeming worden voorgedragen. De voorgestelde benoemingen zullen uiterlijk 15 dagen voor aanvang van de buitengewone aandeelhoudersvergadering bekend worden gemaakt. Tevens zullen dan de relevante stukken ter inzage beschikbaar worden gesteld.