Schoep & Van der Toorn trekt veelzijdig talent

Datum nieuwsfeit: 16-05-2001

Schoep & Van der Toorn trekt veelzijdig talent

Amsterdam, 16 mei 2001 - Communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn heeft er drie adviseurs bij: Luc Dietz (marketingcommunicatieadviseur), Doede Jaarsma (senior PR-adviseur), en Mariken Jansen (beleidscommunicatieadviseur). Daarnaast is de afdeling Creatie uitgebreid met tekstschrijver Kees Post.

Luc Dietz werkte achtereenvolgens als eindredacteur bij De Scheveningsche Courant, marketingcommunicatieadviseur bij Berg/Kleijn Communicatie en account director bij reclamebureau KSM. Bij Schoep & Van der Toorn zal Luc zich binnen de afdeling marketingcommunicatie onder meer richten op de vastgoedsector.

Doede Jaarsma was voor zijn komst bij Schoep & Van ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen