Nokia en Internet Security Systems breiden samenwerking uit

Datum nieuwsfeit: 16-05-2001
Nokia en Internet Security Systems (ISS) maakten vandaag de verruiming bekend van hun bestaande samenwerkingsverband voor de bescherming van klanten zoals ondernemingen en leveranciers van ingehuurde diensten. Dit nieuwe akkoord verbreedt de draagwijdte van de relatie tussen ISS en Nokia tot de ontwikkeling van de beste intrusiedetectieoplossing op ondernemingsniveau, RealSecure(tm) for Nokia. Het akkoord omvat ook aanbiedingen en gezamenlijke channel- en marketingactiviteiten die het bereik van de bedrijven in het aanleveren van vereenvoudigde beveiligingsoplossingen aan partners en klanten over de hele wereld zal verbreden.

Voor meer informatie, vindt u hierbij het volledige persbericht. Met vriendelijke groeten,
Sylvia
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen