Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

BMW brengt deel marketing naar internet en sponsort films

Datum nieuwsfeit: 16-05-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Carros

BMW met online publicatie

(16 mei 2001)

BMW brengt een deel van haar marketing van tv naar internet, en sponsort een serie korte films genaamd 'Hire' die in theaters, op DVD's en vervolgens ook online worden getoond: op BMWFilms.com.

Het idee op zich is niet schokkend, de uitvoering is wel opvallend: BMW verbindt zijn naam, via deze sponsoractie, met een reeks goede acteurs, regisseurs en snelle auto's.

De films zijn geregisseerd door onder meer Ang Lee, John Frankenheimer, Guy Ritchie en Wong Kar-Wai en geproduceerd door David Fincher.

Behalve dat de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie