Uitnodiging officiële opening Halve van Utrecht

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001

Amsterdam, 14 mei 20012

Uitnodiging officiële opening Halve van Utrecht

Graag willen wij u uitnodigen om op donderdag 17 mei a.s. aanwezig te zijn bij het officiële startsignaal van de Halve van Utrecht: de grootste wegwedstrijd van Midden-Nederland & een fantastisch evenement voor de Nederlandse wegatletiek.

Als symbool voor de start van de Halve van Utrecht zal a.s. donderdag om 24.00 uur het officiële startsignaal gegeven worden middels het aanbrengen van de groene lijn. Hiervoor ontvangen wij u graag in Hotel Smits. Via de groene eco lijn kunnen de lopers de meest economische route lopen van de Halve van Utrecht. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op:

020-5840830.

Wij hopen u op 17 mei a.s. te mogen begroeten in Hotel Smits. Graag vernemen wij of u hierbij aanwezig wenst te zijn.

Het adres is:

Hotel Smits