Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Themasessies 'Meesters in Marketing' op de KUB

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001
Bron: Katholieke Universiteit Brabant
Zoek soortgelijke berichten
Katholieke Universiteit Brabant

Hoe ver kun je gaan in marketing?

Op donderdagavond 17 mei organiseert Marketing Associatie KUB de 'Meesters in Marketing' Themasessies. Tijdens deze praktijkgerichte sessies staan de volgende onderwerpen centraal:


1) Hoe ver kun je gaan in marketing? Waar liggen de grenzen? Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van de merknaam 'Maxima' of het gebruik van erotiek in reclame.

Sprekers die dit toelichten zijn Gerard van Vliet (Chairman Euro-Partners / @Group of Companies) en Karin Bosveld (Tijdschrift voor Marketing)


2) Is non-spot advertising (het sponsoren of aanbieden van televisie- programma's door producenten) effectiever ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie