Grolsch kiest nieuwe importeur in Verenigde Staten

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001
Bron: Grolsch NV
Grolsch NV

Grolsch kiest nieuwe importeur in de Verenigde Staten Partnership met United States Beverage beoogt verdubbeling volume in vijf jaar

Na Nederland en het Verenigd Koninkrijk vormen de Verenigde Staten, waar sinds 1975 Grolsch bier verkrijgbaar is, voor Grolsch de belangrijkste afzetmarkt. Sinds 1996 verzorgt Seagram met groot succes de import, verkoop en marketing van Grolsch bier in de Verenigde Staten. Deze vruchtbare samenwerking heeft het verkochte volume in vijf jaar tijd doen verdubbelen.

De recente overname van Seagram door Vivendi en het afstoten door Vivendi van de drankenactiviteiten van Seagram aan Diageo-Pernod, hebben Grolsch doen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen