Feel @Home op festival Parkpop

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001

17 mei 2001

Feel@Home op Parkpop

Amsterdam, 17 mei 2001 - Tijdens de 21ste editie van Parkpop voel je je meer dan ooit @Home. Dit jaar sponsort breedband internet provider @Home voor de eerste keer Parkpop. En we zijn er trots op dat wij ons mogen presenteren op dit fantastische festival.

@Home is duidelijk zichtbaar op Parkpop, want via een van de drie Feel@Home meetingpoints kan je iedereen vinden die je zoekt. Je kan dus van tevoren afspreken dat je elkaar weer @Home treft, als je elkaar kwijt bent geraakt. Ook kan je op de Feel@Home meetingpoints berichtjes achterlaten op een prikbord. Daarnaast bieden de organisatie van Parkpop en @Home invalide bezoekers van het festival een plek waar alle optredens goed bekeken kunnen worden.

@Home levert snelle en eenvoudig toegankelijke breedband internetdiensten in combinatie met een verrassend aanbod van content op onder andere het gebied van nieuws, cultuur, sport, technologie en games. Abonnees van @Home profiteren, tegen een vaste prijs per maand en zonder telefoonkosten van 'always on' diensten die snel, betrouwbaar en efficiënt zijn. Zo kan je dus altijd snel muziek downloaden of popconcerten bekijken.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marieke van Kruiningen, Manager Public Relations van @Home Benelux BV. E-mail: (pr@corp.nl.home.com). Telefoon: 020-88 55 5640.