Borland onthult JBuilder5

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001

Borland onthult JBuilder5

JBuilder 5 combineert de kracht van Java en XML en breidt de ondersteuning voor de belangrijkste toepassingsservers uit

Brussel, mei 2001 - Borland (Nasdaq NM: BORL), een leidinggevend bedrijf op gebied van implementatieplatformen voor e-business, stelt de jongste versie van Borland JBuilder 5 voor, haar belangrijkste platform-onafhankelijke ontwikkelingsomgeving in Java. Borland JBuilder 5 laat bedrijfsontwikkelaars toe om e-businesstoepassingen te ontwikkelen en te gebruiken onder door hen gekozen besturingssystemen, teamomgevingen en de belangrijkste application servers. Het wordt geleverd met een volledig geïntegreerde ontwikkelingsondersteuning voor XML (Extensible Markup Language).

"De volgende grote ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen