Nieuwe SBR-publicatie over zwevende dekvloeren

Stichting Bouw Research

Nieuwe SBR-publicatie over zwevende dekvloeren
Rotterdam, 17 mei 2001

In het Nederlandse interieur is het gebruik van harde vloerbedekkingen een trend: steeds meer worden vloeren afgewerkt met hout, parket, natuurstenen of keramische tegels, vaak in combinatie met vloerverwarming. Ook bij woningbouw en -renovatie wordt in toenemende mate gebruik gemaakt van dit type afwerkvloeren, met name om de geluidshinder te beperken. SBR (Stichting Bouwresearch) heeft de actuele kennis hieromtrent gebundeld in de nieuwe publicatie Zwevende dekvloeren op thermische of akoestische isolatie ontwikkeld. Deze publicatie vervangt de SBR-uitgaven Met cementgebonden dekvloeren B22-1 en B22-2.

Complexe ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen