Uitreiking eBusiness Scriptieprijs 2000/1

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001

EXPANDING VISIONS B.V.

Uitreiking van de eBusiness Scriptieprijs 2000/1

Op 17 mei, tijdens het nationale ICT forum in Almere, zal de spetterende prijsuitreiking plaatsvinden van de e-Business Scriptieprijs 2000/1. Gedurende de afgelopen maanden hebben veel studenten zich aangemeld. De uiteindelijke winnaar van deze prijs zal op de feestelijke uitreiking een bedrag van 5000 Euro in ontvangst mogen nemen.

De 'e-Business scriptieprijs' georganiseerd door management- en adviesbureau Expanding Visions, is bedoeld voor studenten die in de periode van 1 november tot en met 1 april aan een HBO- of WO-instelling, onafhankelijk van de studierichting, afstuderen. Zij worden hiermee in de gelegenheid gesteld om hun afstudeerscriptie onder de aandacht te brengen van de wereldwijde belangstelling naar e-Business. Natuurlijk moet de afstudeerscriptie e-Business of internet gerelateerde onderwerpen, hetzij op de vlakken Marketing, Management of ICT, hetzij in strategische, tactische of operationele zin, hetzij in de zin van toepassing binnen een vakgebied, bevatten.

Voor het studiejaar 2001/2 gaat de e-Business scriptieprijs natuurlijk gewoon door. De eerste aanmeldingen zijn reeds ontvangen. Sponsors, partners, deelnemers en andere geïnteresseerden, worden om deze reden gevraagd via www.scriptieprijs.nl in contact te treden met de scriptieprijs organisatie.

Noot voor redacties