Samenwerking tussen Philips en Aalberts

Aalberts Industries

Samenwerking Philips Enabling Technologies Group
en Aalberts Industries

Philips Enabling Technologies Group en Aalberts Industries N.V. gaan wereldwijd nauw samenwerken op het gebied van materiaalveredeling (warmte- en oppervlaktebehandeling).

Philips Enabling Technologies Group (Philips ETG) concentreert zich verder op haar kernactiviteiten. In het licht daarvan heeft zij gezocht naar een partner op het gebied van materiaalveredeling (warmte- en oppervlaktebehandeling). Deze partner is gevonden in Aalberts Industries N.V. Onderdeel van de samenwerking vormt de overname van bedrijfsonderdelen door Aalberts Industries.

Een adviesaanvraag voor de voorgenomen overname medio 2001 is ingediend bij de ondernemingsraden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen