Mercury Interactive introduceert Internet Performance Kaart

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001
Mercury Interactive Introduceert de Internet Performance Kaart een volledige visuele weergave van alle verkeer en het beschikbaarheid op het het World Wide Web

De Topaz WeatherMap biedt als eerste een gedetailleerde inzicht in de correlatie van de Overall World Wide Web Performance naar e-Business Applications; Met Topaz WeatherMap kunnen de onderlinge relaties tussen Interne Web Infrastructuren en ISPs beter worden aangestuurd waardoor klantenervaringen verder kunnen worden verbeterd.

Mercury Interactive is marktleider in enterprise testen en oplossingen voor prestatiebeheer. De geautomatiseerde software ondersteunt bedrijven bij het aanbieden en onderhouden van applicaties die hoge prestaties moeten leveren. Overal ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen