Ontwikkelaars RealTracker lanceren gastenboek service

Datum nieuwsfeit: 17-05-2001

Ontwikkelaars achter RealTracker lanceren gastenboek service

Amsterdam, 17 mei 2001 - Het Amsterdamse bedrijf Media Highway - bekend van het meetinstrument RealTracker - heeft vandaag een gastenboek service gelanceerd onder de naam RealGuestbooks. Op de website www.realguestbooks.com kan iedere homepage bezitter nu een gratis gastenboek aanvragen.

Uniek van RealGuestbooks ten opzichte van andere gastenboeken is dat elk gastenboek standaard is voorzien van een RealTracker Free teller. De huidige RealTracker Free gebruikers kunnen door een simpele handeling de teller upgraden met een gastenboek waarbij de gemeten geschiedenis automatisch wordt meegenomen.

"De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen