Nieuwe NIAM-TMS website

Datum nieuwsfeit: 18-05-2001
Geachte heer hoofdredacteur,

Met veel trots presenteren wij u de nieuwe NIAM-TMS website, www.niam-tms.nl. Een complete metamorfose van de site en niet alleen qua vormgeving. We hebben veel functionaliteit toegevoegd. Zo vindt u naast interessant nieuws ook achtergrondverhalen met praktijkvoorbeelden van onze activiteiten. En natuurlijk de mogelijkheid softwareproducten online te bestellen.

Graag horen we van u hoe u de site vindt. U kunt het ons laten weten via info@niam-tms.nl.

Met vriendelijke groet,
Mario Daems
Marketing & Sales Manager

NIAM-TMS Making e-learning work for you.

P.S. Op de website van EasyGenerator®, www.easygenerator.nl staat belangrijk nieuws voor iedereen die de voordelen van e-learning snel en effectief wil benutten.

Over ons:
NIAM-TMS heeft vele jaren ervaring met de invoering van beproefde technologieën ter bevordering van interactieve kennisuitwisseling. In opdracht van overheid, onderwijsinstellingen en het bedrijfsleven realiseert NIAM-TMS interactieve toepassingen voor marketing, communicatie en educatie. NIAM-TMS heeft vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Zwitserland.

Over dit bericht:
Het is niet onze bedoeling om u ongevraagd van informatie te voorzien. Indien u in de toekomst geen informatie van onze organisatie per e-mail wenst te ontvangen, kunt u dat laten weten door een bericht terug te sturen met als onderwerp "verwijder van e-mailing-list". Graag onder vermelding van (persbericht@nieuwsbank.nl).

NIAM-TMS b.v. Neuhuyskade 94, 2596 XM Den Haag, The Netherlands, Tel: +31 (0)70 314 4630, Fax: + 31 (0)70 314 4638, info@niam-tms.nl, www.niam-tms.nl, www.easygenerator.nl

Ref. 18883