TNO Bouw roept aannemers op voor project Goed Hout

Bron: Nationaal Dubo Centrum
Nationaal Dubo Centrum

TNO Bouw roept aannemers op voor project Goed Hout

De afdeling Houttoepassingen van TNO Bouw roept aannemers op deel te nemen aan het project Goed Hout voor Aannemers. Dit project, met een looptijd van ruim een jaar, heeft tot doel het verantwoord gebruik van duurzaam geproduceerd hout in de bouw een nieuwe impuls te geven.

Aannemers kunnen tot 15 juni aanstaande hun belangstelling kenbaar maken. Na de selectiefase zullen vijf aannemersbedrijvendoor experts van TNO begeleid worden bij hun houtaankoop, houttoepassingen en houtsoortenkeuze in bouwprojecten. Hiermee wil TNO Bouw de overstap naar toepassing van uitsluitend duurzaam geproduceerd hout faciliteren.
De begeleiding door TNO is mede dankzij een bijdrage van de Stichting Doen! kosteloos en bestaat onder meer uit het oplossen van knelpunten rond levertijden, garantieregelingen en ontwerpkwesties.

Voor meer informatie: zie de website, telefoon (015) 284 22 20.

18 mei 2001