Gewestelijke biljart-dag in Hattem voor damesteams

Datum nieuwsfeit: 20-05-2001

Van:
Tonny Bijsterbosch
Burchtstraat 8
8051 GZ Hattem
email: (abijsterbosch@wxs.nl)

GEWESTELIJKE DAG VOOR DAMESTEAMS 20 MEI 2001 IN TRIANGEL HATTEM

Gewest Noord-Oost Nederland

Hattem - Onlangs zijn de laatste voorwedstrijden van de damesteamcompetitie in het gewest Noord-Oost Nederland afgerond. In de poules B en C ging het er spannend aan toe. In beide poules eindigden de nummero`s 1 en 2 met een gelijk puntenaantal, waardoor de plaatsing berekend moest worden aan de hand van het percentage. In poule B hebben de dames van biljartverenging S.M.R het net niet gehaald om in de gewestelijke finale te komen en kon het team van de Soesjes uit Hengelo wel door naar deze gewestelijke finale. In poule C overkwam dit lot ook de dames van biljartvereniging de Leeuw uit Aalten, die de dames van Doetinchem 1 uit Doetinchem voor moesten laten gaan. De organisatie van deze gewestelijke finale voor damesteams ligt bij de de damesvereniging S.M.R. te Hattem.

De wedstrijden beginnen zondag 20 mei om 11.00 uur in de Triangel. Drie teams zullen strijden om het gewestelijk kampioenschap en om de twee plaatsten voor de landsfinale op 15 juni 2001 te Nieuwegein. Uit Geesteren komt het damesteam De West. Hengelo laat zich vertegenwoordigen door het damesteam de Soesjes en uit Doetinchem zullen de dames van Doetinchem 1 aantreden. Het belooft een spannende en vooral gezellige dag te worden, laat Willy van Weeghel, de wedstrijdleidster van de organiserende damesvereniging S.M.R. weten. Ook dit weekend zullen de resultaten weergegeven worden op de website van biljartverenging DOS-Van Gelder, de broer van SM.R. ( www.doshattem.nl ) Organisatie: biljartvereniging S.M.R. - Hattem