Presentatie 'Reparatie wet voorkeursrecht gemeenten'

Den Haag, 17 mei 2001

PVDA, D66 EN CDA PRESENTEREN INITIATIEFWETSVOORSTEL

'REPARATIE WET VOORKEURSRECHT GEMEENTEN'

Maandag 21 mei presenteren Partij van de Arbeid, D66 en CDA het initiatiefwetsvoorstel 'reparatie Wet voorkeursrecht gemeenten'. De drie fracties willen door middel van dit initiatiefwetsvoorstel gemeenten de mogelijkheid bieden om, bij het realiseren van bouwplannen, de marktpartij te kiezen die voor burgers het beste plan tegen de laagste prijs kan realiseren.

De presentatie vindt plaats om 14.00 uur in de Tilanuskamer in het Tweede-Kamergebouw, Plein 2 te Den Haag. Staf Depla (PvdA), Francisca Ravestein (D66), Peter van Wijmen (CDA), Adri Duivesteijn (PvdA) en Pieter Jan Biesheuvel (CDA) geven een toelichting op het initiatiefwetsvoorstel.

Het voorstel is maandagochtend 21 mei vanaf 9.30 uur onder embargo af te halen bij de afdeling Voorlichting van de PvdA (kamer K118), D66 (kamer C109) of CDA (kamer J116).

Voor meer informatie: Angela de Jong 070-318 2696

Wanneer u bij deze presentatie aanwezig wilt zijn en niet beschikt over een toegangspasje voor het Tweede-Kamergebouw, wordt u vriendelijk verzocht zich vooraf aan te melden bij Fridy van Hapert (070-318 2694 of (fvanhapert@tk.parlement.nl))