Akzo Nobel investeert in papierchemicaliën in de VS

Bron: Akzo Nobel
Akzo Nobel

Akzo Nobel investeert in papierchemicaliën in de Verenigde Staten

Arnhem, 21 mei 2001 - Akzo Nobels business unit Pulp & Paper Chemicals, opererendonder de naam Eka Chemicals, gaat een nieuwe fabriek bouwen voorsilicaatproducten in The Village of Howard, Green Bay, Wisconsin. De fabriek zal hoofdzakelijk gaan voorzien in de toenemende vraag naar EkaChemicals' hoogwaardige producten voor de papierindustrie.

Eka Chemicals gaat USD 13 mln (EUR 14.6 mln) investeren in de productie-eenheid, die naar verwachting medio 2002 in bedrijf zal worden genomen.

Jan Svärd, President van Eka Chemicals: "Eka Chemicals werkt continu aan de verdere ontwikkeling van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen