Chordiant neemt Java Server-technologie over van ActionPoint

Datum nieuwsfeit: 22-05-2001
Chordiant neemt Java Server-technologie over van ActionPoint

Hoofddorp, 22 mei 2001 - Chordiant Software, Inc. (NASDAQ:CHRD) heeft de Java Server-technologie van ActionPoint, Inc. (NASDAQ: ACTP) aangekocht voor circa 7,2 miljoen dollar in contanten en aandelen. Door deze overname zullen 20 medewerkers van ActionPoint overstappen naar Chordiant. Chordiant heeft de Java Server met applicatiecomponenten van ActionPoint gekocht om haar business-to-individual-applicaties (B2I) verder te kunnen uitbreiden. Chordiant kan met deze nieuwste aanwinst een versnelling bieden op het gebied van Java-ontwikkeling en een HTML/DHTML- en Java JSP-applicatieraamwerk waarmee haar Unified CRM-oplossing voor thin client-applicaties wordt uitgebreid.

Met de aangekochte, op XML ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen