Citee biedt opleidingstraject voor IT'ers zonder diploma

Datum nieuwsfeit: 22-05-2001
P e r s b e r i c h t
22 mei 2001

Beginnende IT'ers zonder diploma genieten vanaf juni 2001 opleidingstraject aan UniverCitee

In de markt is op dit moment behoefte aan gekwalificeerde supportmedewerkers. Veel beginnende IT-ers missen helaas de benodigde kennis en praktijkervaring om als supportmedewerker aan de slag te gaan. Sollicitanten die in deze categorie vallen, worden tot nu toe in de sollicitatieprocedures dan ook afgewezen. Citee biedt de oplossing voor dit probleem met het opleidingstraject 'UniverCitee'.

UniverCitee
UniverCitee is een initiatief van de divisie Service Management van Citee. Beginnende IT-ers doen door middel van een opleidingsprogramma kennis en vaardigheden op, die ze vervolgens als supportmedewerker in praktijk brengen.

Zes weken
UniverCitee gaat begin juni van start en zal bestaan uit een opleiding van zes weken. In deze zes weken wordt niet alleen aandacht besteed aan het opdoen van technische kennis maar ook aan sociale- en helpdeskvaardigheden.

Baangarantie en auto
Na de cursusperiode gaat een UniverCitee'er de opgedane kennis in de praktijk brengen. Hiervoor zal hij of zij gedurende zes weken werkervaring bij klanten van Citee gaan opdoen. Wanneer dit allemaal goed is gegaan, zal de UniverCitee'er met een contract van Citee en een auto op zak als volwaardig supportmedewerker aan het werk kunnen.

<> <>

Voor meer informatie: