Nieuwe congres en evenementenbrochure Leiden verschenen

Datum nieuwsfeit: 22-05-2001
Nieuwe congres en evenementenbrochure!
Leiden, sleutel tot een geslaagd evenement.

De hernieuwde congres- en evenementenbrochure 'Leiden, sleutel tot een geslaagd evenement' is verschenen.

Deze brochure wordt door Leiden Promotie VVV in samenwerking met de Stichting Congresondersteuning Leiden uitgegeven en mogelijk gemaakt door de participatie van het bedrijfsleven.

De brochure is een kleurrijk boekwerkje geworden en bevat een overzicht van congreslocaties, hotelaccommodaties, restaurants en andere congresondersteunende organisaties. Vanzelfsprekend komen de stad zelf, de parkeermogelijkheden en randprogramma's voor de congresgangers aan de orde. Dit alles geïllustreerd met prachtige foto's van de stad en vanzelfsprekend in twee talen (Nederlands ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen