TPG maakt slotdividend 2000 bekend

Vindplaats 2
Bron: TNT Post Groep NV

Slotdividend TPG 2000

De Raad van Bestuur van TPG maakt hierbij bekend dat het aantal dividendrechten van het boekjaar 2000 dat recht geeft op een nieuw gewoon aandeel van NLG 1,- nominaal heden is vastgesteld op 116.

Gebaseerd op de slotkoers van 21 mei 2001 van 25,07, vertegenwoordigt 1/116e deel een waarde van 0,4763 hetgeen 4.75% minder is dan het slotdividend in contanten van NLG 0,50.

Betaling van het dividend in contanten en levering van aandelen uit hoofde van omwisseling van dividendrechten zal met ingang van 29 mei 2001 geschieden.

TPG verleent wereldwijd, onder de twee merknamen TNT en Koninklijke PTT Post, een breed scala aan post, express en logistieke diensten. TPG heeft ruim 130.000 werknemers in 58 landen en is actief in meer dan 200 landen. De totale omzet van TPG bedroeg in 2000 9,9 miljard. TPG is aan de beurzen van Amsterdam, New York, Londen en Frankfurt genoteerd.