Personeel speelgoedgroothandel Otto Simon legt werk neer

Datum nieuwsfeit: 22-05-2001

FNV BONDGENOTEN

Personeel speelgoedgroothandel legt werk neer

Het magazijn- en kantinepersoneel van de speelgoedgroothandel Otto Simon uit Almelo heeft dinsdag het werk neergelegd. Het conflict tussen werkgever en werknemers draait om het uitblijven van een loonsverhoging. FNV Bondgenoten stelde de directie een ultimatum waarin een loonsverhoging werd geëist, maar de directie weigerde op het ultimatum in te gaan. Na het aflopen van het ultimatum besloten de werknemers te staken. Hennie Scholten, bestuurder FNV Bondgenoten: 'Er gaat vandaag geen speelgoed de deur uit. Het is zeer waarschijnlijk dat de staking morgen wordt voortgezet.'

Het bedrijf ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen