WRQ gaat samenwerken met Commerce One

Datum nieuwsfeit: 22-05-2001

WRQ helpt leveranciers contacten te leggen en te verkopen via op Commerce One gebaseerde marktplaatsen

WRQ biedt toegang tot elektronische marktplaatsen aan haar ruim 26.000 klanten

Den Haag, 22 mei 2001 - WRQ zal gaan samenwerken met Commerce One, het e-marktplaatsbedrijf, om het voor haar 26.000 klanten eenvoudiger en winstgevender te maken om contacten te leggen en te verkopen via op Commerce One gebaseerde marktplaatsen. WRQ Verastream B2B Broker koppelt leveranciers aan Commerce One MarketSite, de operationele e-marktplaats omgeving, die het fundament vormt voor alle op Commerce One gebaseerde elektronische marktplaatsen.

WRQ introduceerde in 2000 de Verastream-familie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen