Politiebericht Blerick: Steekpartij (2)

Datum nieuwsfeit: 23-05-2001

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 23-05-2001 Mediabericht 23 mei (10.15 uur)

BLERICK Steekpartij 2
BLERICK De politie heeft tijdens het onderzoek naar de toedracht rondom de steekpartij op de Ruijsstraat dinsdagavond laat nog een 36-jarige Blerickenaar aangehouden. De aangehouden man was eerder op de avond met een mes gestoken door een 37-jarige plaatsgenoot. Het slachtoffer van de steekpartij werd na behandeling in het ziekenhuis aan enkele kleine steekwonden overgebracht naar het politiebureau. Enige tijd later werd de man als verdachte van bedreiging aangehouden en ingesloten in een politiecel. Een 31-jarige Blerickenaar die eveneens werd gearresteerd omdat hij met een honkbalknuppel dreigde te slaan, werd in de loop van dinsdagavond weer op vrije voeten gesteld. De politie is nog steeds op zoek naar getuigen van het conflict tussen beiden, zij kunnen bellen met 0900-8844 (30 ct/min).