Management Share verkrijgt boedelkrediet

Bron: Management Share NV
Management Share NV

Management Share verkrijgt boedelkrediet

Amsterdam, 23 mei 2001 Management Share N.V. heeft een boedelkrediet verkregen dat haar in staat stelt om de salarissen en lopende kosten van de in surseance verkerende vennootschappen (Management Share N.V. en EDUshare B.V.) te voldoen. In de komende periode zullen bestuur en bewindvoerder een reorganisatieplan opstellen voor Management Share N.V. en EDUshare B.V.

Zoals eerder gemeld is voor de andere tot de groep behorende vennootschappen in Nederland faillissement aangevraagd. In overleg met de curator wordt gezocht naar mogelijkheden voor een doorstart van die activiteiten.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen