Politie Friesland: inbraak in horecagelegenheid

Datum nieuwsfeit: 24-05-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 25-05-2001 Politieberichten van 24 mei (13.00) t/m 25 mei (07.00)

Baard: inbraak horecagelegenheid
Donderdagochtend is ingebroken in een horecagelegenheid aan de Dekemawei. Men kwam via de zijkant het pand binnen. In het pand zijn twee speelautomaten opengebroken. Verder is wat kassageld ontvreemd. In totaal is voor enkele honderden guldens buit gemaakt. Aangifte is gedaan door een 48-jarige inwoner van Baard.

Heerenveen: twee aanhoudingen na diefstal bier
Donderdag omstreeks 11.30 uur werd uit een bedrijfspand aan de Kerkstraat een tiental blikjes bier ontvreemd. De eigenaar, een 31-jarige inwoner van Sneek, hield de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen