Hypotheekshop en Funda samen in woonportaal

Datum nieuwsfeit: 28-05-2001
De Hypotheekshop en Funda werken samen aan financiële invulling op woonportaal.

De Hypotheekshop C.O. B.V. en Funda N.V. hebben op 22 mei een intentieverklaring getekend waarmee de samenwerking tussen beide partijen is bekrachtigd. De Hypotheekshop zal invulling geven aan hypotheekinformatie op www.funda.nl

Op deze website, sinds het februari 2001 online, wordt het huizenaanbod van de NVM-makelaars gepresenteerd. Funda is een internetportaal gericht op "wonen" met daarbij behorende activiteiten en aspecten. Informatie over hypotheken vormt een belangrijk onderdeel van deze site. Invulling financiële informatie
De inbreng van De Hypotheekshop richt zich in eerste instantie voornamelijk op het verstrekken van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen