Symantec benoemt country manager Benelux

Datum nieuwsfeit: 28-05-2001

SYMANTEC BENOEMT PATRICK DALVINCK TOT COUNTRY MANAGER BENELUX

Leiden, 28 mei 2001 ­ Symantec, wereldwijd toonaangevend in Internetbeveiligings-technologie, heeft Patrick Dalvinck (36) benoemd tot Country Manager Benelux. Dalvinck is verantwoordelijk voor de marketing- en verkoopactiviteiten van Symantec in de Benelux. Hij geeft leiding aan een team van dertig mensen, verdeeld over drie kantoren in Leiden, Houten en Brussel.

Voordat Dalvinck bij Symantec in dienst trad, was hij werkzaam bij AXENT Technologies. Hij begon bij dit bedrijf als Corporate Account Manager, vervolgens werd hij Territory Manager. In die functie heeft Dalvinck onder andere de Belgische vestiging van AXENT Technologies opgezet. Daarvóór werkte hij als Sales- en Marketingmanager bij Compulec en MicroComputing.

Symantec
Symantec, internationaal marktleider op het gebied van Internet beveiligingstechnologie, levert bedrijven en consumenten een brede reeks software-oplossingen op het gebied van content- en netwerkbeveiliging. Symantec is op de zakelijke markt toonaangevend leverancier op het gebied van virusbescherming, filtertechnologieën voor Internet en e-mail-inhoud, en risk management en detectietechnologieën voor netwerkbeveiliging. Op de consumenten- markt is Symantec bekend van de producten die onder de naam Norton worden aangeboden. Het hoofdkantoor is gevestigd in Cupertino, Californië en het bedrijf heeft vestigingen in 37 landen. Het Europese hoofdkantoor, het Symantec Benelux kantoor, het Symantec AntiVirus Research Center (SARC) en de afdeling technical support zijn gevestigd in Leiden. Symantec is sinds 1989 op de beurs genoteerd. Meer informatie over Symantec en haar producten (met de mogelijkheid om direct aan te schaffen) is te vinden op de website: www.symantec.com

- einde persbericht -

Noot voor redacties