Tweede Kamer wil snel non-discriminatiewet chronisch zieken

Datum nieuwsfeit: 28-05-2001
Bron: Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing
Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing

Persbericht Web Power Internet Technology Tweede Kamer wil snel non-discriminatiewet chronisch zieken en gehandicapten persbericht - 28-05-2001

Tijdens het Algemeen Overleg gehandicaptenbeleid op woensdag 23 mei vroegen alle kamerleden aan staatssecretaris Margo Vliegenthart wanneer het wetsvoorstel over de wet gelijke behandeling gehandicapten en chronisch zieken in de Kamer komt.

Tijdens het Algemeen Overleg gehandicaptenbeleid op woensdag 23 mei vroegen alle kamerleden aan staatssecretaris Margo Vliegenthart wanneer het wetsvoorstel over de wet gelijke behandeling gehandicapten en chronisch zieken nu eindelijk eens in de Kamer komt. Alle partijen pleitten ervoor dat de wet nog deze regeerperiode wordt behandeld. Vliegenhart zei dat ze de ambitie heeft om voor de verkiezingen in mei 2002 het wetsvoorstel in de Tweede Kamer te krijgen: "Het zou ook heel mooi zijn dat de wet nog deze kabinetsperiode in de Staatscourant komt."