Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 29-05-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 29-05-2001 Persberichten district Maastricht (H.P. 14.35 uur)

Maastricht, snelheidscontrole:
Maandagavond 28 mei 2001 werd tussen 19.45 en 21.45 uur op de Rijksweg in Eijsden ter hoogte van Mariadorp een snelheidscontrole gehouden. Van de 379 gecontroleerde motorvoertuigen bleken 69 bestuurders harder te rijden dan de toegestane snelheid van 50 km per uur. Van deze overtreders werden er 19 staande gehouden. Deze bestuurders kregen het proces-verbaal meteen uitgereikt. De andere overtreders krijgen het proces-verbaal thuis gestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 115 km per uur.

Cadier en Keer, woninginbraak:
In de nacht van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen