Imtech: 70 miljoen Euro aan opdrachten cruise-schepen

Bron: Internatio-Müller N.V.
Internatio-Müller N.V.

Rotterdam, 30 mei 2001

Imtech ontvangt voor 70 miljoen Euro aan opdrachten voor technologie in cruise-schepen in Duitsland en Frankrijk

Imtech, de divisie Techniek van Internatio-Müller N.V., heeft onlangs substantiële orders verworven voor complete technische oplossingen op in aanbouw zijnde cruiseschepen. De totale orderontvangst bedraagt 70 miljoen Euro.

De orders zijn afkomstig van de scheepswerven Meyer Werft in Papenburg (Duitsland) en Chantier de l Atlantique in St. Nazaire (Frankrijk). Op beide locaties wordt in opdracht van diverse rederijen in serie gelijktijdig gewerkt aan meerdere cruiseschepen. Hiermee wordt voorzien in de grote vraag naar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen