Myrpa Software Major Partner Benelux van Centura Software

Datum nieuwsfeit: 30-05-2001

Myrpa Software Major Partner Benelux van Centura Software

München/Houten, 30 mei 2001 - Centura Software, leidend aanbieder van 4GL-ontwikkeltools, databases en connectivity-oplossingen voor e-business en mobiele IT-systemen, heeft Myrpa Software benoemd tot major partner Benelux. Myrpa Software is een onafhankelijk managementadvies- en softwarebedrijf voor het bedrijfsleven en de publiek/private sector en zal als bevoorrechte technologische partner de verkoop en aanlevering van Centura producten, training en consultancy verzorgen. Voor bestaande en nieuwe klanten van Centura Software betekent deze belangrijke partnerovereenkomst gegarandeerde continuïteit en focus op de e-business productlijn.

Als Centura major partner Benelux bevordert en ondersteunt Myrpa ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen