BBned levert breedband internetdiensten aan Energis

Datum nieuwsfeit: 30-05-2001

Amsterdam, 30 mei 2001

BBNED LEVERT BREEDBAND INTERNETDIENSTEN AAN ENERGIS

Stimulans gebruik breedband internet door Nederlands bedrijfsleven

De Nederlandse communications service provider BBned levert vanaf vandaag breedband internetdiensten aan Energis, aanbieder van eBusiness en telecomoplossingen aan internet service providers (ISP's) en de grootzakelijke markt. Energis levert haar klanten de snelle breedband internetdiensten van BBned die zijn gebaseerd op DSL (Digital Subcriber Line). Energis vergroot haar bereik en dienstverlening door gebruik te maken van de brede netwerkdekking en het geautomatiseerde ordersysteem van BBned. Beide organisaties richten zich volledig op de Nederlandse zakelijke markt.

Andy Irvine, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen