Avaya benoemt Wilfred Flier tot sales consultant

(avaya@lvtpr.nl)

AVAYA BENOEMT WILFRED FLIER TOT SALES CONSULTANT

Ter publicatie: 30 mei 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft Wilfred Flier met ingang van 1 april 2001 benoemd tot Sales Consultant in het Finance Team. Primair is hij een versterking voor dit team.

Wilfred werkte hiervoor als projectleider bij het European Technical Centre van OMRON. Deze afdeling ontwikkelt speciale I/O-units voor PLC's, welke toegepast worden in de industriële automatisering.

Wilfred motiveert zijn komst naar Avaya als volgt: "Avaya is een grote speler op de markt. Het bedrijf biedt prachtige doorgroeimogelijkheden. Bovendien vind ik het uitdagend om in een totaal ander vakgebied te werken en me nu te concentreren op e-business in plaats van industriële automatisering."

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 -, en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, callcenters en structured-cabling systems. Avaya is in de Verenigde Staten marktleider in systemen voor spraakcommunicatie. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl.