Documentuitwisseling zonder barrières

Datum nieuwsfeit: 30-05-2001

Secure Document Delivery: eenvoudige communicatie voor elk medium Documentuitwisseling zonder barrières

Zaltbommel, 30 mei 2001 - - TOPCALL International introduceert haar nieuwe oplossing voor Secure Document Delivery (SDD). Deze communicatiemodule is specifiek ontwikkeld voor TOPCALL's Communication Server ONE. Met SDD kunnen organisaties het Internet benutten voor beveiligde uitwisseling van alle bedrijfscommunicatie. De nieuwe technologie dicht de kloof tussen het oude en nieuwe communicatietijdperk. SDD zorgt voor eenvoudige en veilige documentoverdracht waarbij het Internet wordt ingezet voor gegarandeerde aflevering.

SDD maakt het mogelijk dat elk documentformaat of berichttype, vanuit diverse systeemomgevingen, makkelijk wordt omgezet in zowel ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen