Politie Limburg-Zuid, Maastricht: snelle bromfietser gepakt

Datum nieuwsfeit: 30-05-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 30-05-2001 Persberichten district Sittard (H.P. 14.12) Woensdag, 30 mei 2001.

Sittard, snelle bromfiets:
Een 17 jarige inwoner van Sittard is dinsdagmiddag 29 mei 2001 door de politie bekeurd wegens het plegen van een snelheidsovertreding met een bromfiets.
Een politiepatrouille zag de betreffende bromfiets omstreeks 14.00 uur met een hoge snelheid over de Odasingel in Sittard rijden. De bestuurder droeg geen helm en de politie had dus alle reden om een onderzoek in te stellen. Toen echter de bestuurder in de gaten kreeg dat de politie hem wilde gaan controleren kneep hij ertussen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen