Derde uitgave Antiek Kunst Route Gids

Derde uitgave
Antiek Kunst Route Gids

Antiques - Curiosa - Galleries - Art

Na het succes van de vorige twee edities wordt dit jaar wederom keer de Antiek Kunst Route Gids uitgegeven. De gids is een uitgave van Kika B.V. in samenwerking met Leiden Promotie VVV en werd mede door de antiek- en kunsthandel van Leiden geinitieerd en ondersteund. Het boekje biedt de lezer een tocht langs 26 antiquariaten, galeries en kunsthandels in Leiden en net daarbuiten. De route is op een plattegrond achter in het boekje aangegeven. Van elke locatie is een korte, duidelijke tweetalige (Nederlands en Engels) beschrijving opgenomen waarin de kenmerken en specialiteiten van de betreffende bedrijven worden benadrukt.

Toeristische informatie over de stad Leiden en een agenda met de belangrijkste evenementen op het gebied van antiek maken het boekje compleet en een must voor de echte liefhebber. Het boekje is gratis af te halen bij de VVV Winkel, Stationsweg 2D, 2312 AV , LEIDEN, bij de deelnemende bedrijven of tegen verzendkosten telefonisch (0900.22.22.333) en via www.leiden.nl te bestellen.

Voor de pers:
Wilt u een recentie-exemplaar van de antiek-routegids ontvangen? Stuur een reply op deze mail.

Meer informatie:
Leiden Promotie VVV