Chrysler PT Cruiser voor Flying Doctors Gala

AutoRai

31-5-2001

Chrysler PT Cruiser voor Flying Doctors Gala

Voor de 2e maal stelt de directie van DaimlerChrysler Nederland een auto beschikbaar voor het Flying Doctors Gala dat op 16 juni 2001 voor de 6e maal in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk wordt georganiseerd.

Het Gala is inmiddels uitgegroeid tot één van de belangrijkste charity-events van ons land en ondersteunt de activiteiten van AMREF Nederland en daarmee AMREF Flying Doctors in Oost-Afrika. Hoewel de Flying Doctors met hun vliegende medische ondersteuning vanuit Nairobi, Kenia, opereren, helpt men de bevolking in alle landen van Oost-Afrika.

Mede dankzij de Gala's heeft de organisatie een grotere financiële armslag gekregen waardoor naast de meerjarenondersteuning van grote projecten ook bijgesprongen kan worden bij onvoorziene noodsituaties.